بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: مرتضی عظیم زاده


موارد یافت شده: 13

1 - مدلی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی (چکیده)
2 - تبیین مدلی مفهومی برای ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی (چکیده)
3 - سنجش میزان گرایش به بازار حامیان مالی ورزش شهر مشهد و ارتباط آن با گرایش به بازار ورزش (چکیده)
4 - بررسی رابطه بین فرهنگ بازاریابی و اثربخشی بازاریابی در مجموعه های آبی شهر مشهد (چکیده)
5 - بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی (چکیده)
6 - نقش مهارت های کارآفرینانه در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی (چکیده)
7 - ارزیابی کاشت بقولات به عنوان گیاهان جایگزین در نظام زراعی آیش-گندم در استان خراسان شمالی (چکیده)
8 - The Creation of Small and medium sized sport enterprises and the environmental factors affecting (چکیده)
9 - The Vital Factors for Small and Medium Sized Sport Enterprises Start-ups (چکیده)
10 - تعیین انتظارات مخاطبان ایستگاههای تندرستی مستقر در پارکهای شهرداری تهران: مطالعه موردی، منطقه 6 (چکیده)
11 - IDENTIFYING CONCEPTUAL MODEL FOR SMALL AND MEDIUM SIZED SPORT ENTERPRISES (چکیده)
12 - تعیین ارتباط بین شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی و نقش تعدیل کننده متغیرهای جمعیت شناختی (چکیده)
13 - تعیین ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و شخصیت و نقش تعدیل کنندة متغیرهای جمعیت شناختی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر